Sunday, November 20, 2016

Mina Olen

1.
Olen, kes ma olen, kuid kes oled sa;
Sina, kes sa tuled minu manu seitset rada –
ühte teed sa pead siit jälle pagema...
Piiblit loe ja mitte palki mu silmas;
peaksid sa järgima selles ilmas,
muidu sul palka pean õelalt lugema;
et sa siit otsimas endale rahapada!


2.
Pole siin viit kala ega pole ka kahte leiba;
kurat, sa tülitad minu kurjemat aimu?!
Parem kui voonaksid enese neima;
kas mina su hinge nüüd hoidma nii peaksin? –
Kas ma olen Jeesus, et seda armu sust teaksin!
Ei vaheta su mähkmeid ega talita tallis su heina;
su sitta laudas ei roogi, ei taha sinust kaimu!


3.
Kui oleksid vaenlane, õnnelik sellest ma;
kõik su rajad siis ma kullaga valaksin üle.
Mis vajan su pistiseid – kreeklane ka!?
Kas ma küsin su usku või kantsi võtmeid:
Ära šeeri mul kama ega reliikvia lõpmeid!
Oh Ulthima Thule, Arkaadia,
miks söönud sa ära, kes istuvad süles?


4.
Olen, kes ma olen, kuid tappa sa saad;
nagu ütles Toots, poon su kassid üles.
Ära otsi minu juurest Taevasmaad –
Kindel Linn mäe otsas kaaren aga metsas.
Kui sa hästi ei saa aru siis taon su kulmud teksaks;
Valge Lind ei taha tulla kõlkuma su tõuru raal;
muidu soolan sinu sisse, täis ma lausun ussivales!

No comments:

Post a Comment