Sunday, January 31, 2016

Sorry, olen Jobu



Refr: Sorry, olen jobu, ei ma sul' eal helista;
kunagi ei messi ega meili kirjuta.
Muidu olen nõnda kõva – tuhat sõna ritta sean:
Sorry, olen väike Jobu, kui vaid vaikin toru peal...

1. Tahan sulle helistada, öelda: „IluvU!”
aga mõttes Homer – nõnda kirun endas: „Duh”!
Tühi leht mul' silme ees, ei ükski sõna tundu hea,
mis sinu ilu kiitma peab ja minu tundeid seab.

2. Tahan sulle vaata' otsa – kops on jälle koos;
mis küll minu sees on viga, et ei lõimu poos?
Silmad juba põrgu saadan; julguse kõik ära kaotan;
kõnnin tuimalt sinust mööda; ühtki huult ei mokas paota.

3. Juba helistan su numbrit – aga katkestan;
mökitab mu vastu Luule: „Ära unista!”
Eemal võiksin tulle minna, et vaid saaksin käia pinda
aga kui sa ligi hiilid, kaugel viilin; jätan kinda!

4.”Vaata selle hundi rinda!” – aga kõlab: „mää!”
unustan su nimegi ma, ikka hiljaks jään.
Tahan veeta oma aega, Sinuga kõik palgid saega...;
kuid kui kuskil jõuan mäega; ei saa üle mingi väega!!

No comments:

Post a Comment