Thursday, March 3, 2022

Hüva Lidl, Prisma pähh!

 No nii, suutis nüüd üks suurpoe kett mind oma reklaamiga välja vihastada ja hambaid kiristama panna. Tänud Prisma, et sa soovitasid mulle saksa kauplusi, sest seal pidavat nii halb teenindus olema ja nii kehv kaubavalik OwO Kas sina polegi kuulnud, et konkurenti ei laimata, vististi Ameerikas on see lausa seadusevastane, kuidas te küll tarbija kaitsest sellega mööda möllisite? :o 

Igatahes käisin minagi Kalda tee 29 Lidlis Selveri ja Maxima vahel X^D on alles munadega asukoht, ei ole midagi öelda. Sakslased julgevad ja neil on Kalevast jonni. Kuidas nad maid jagasid, et oma õiguspärast kohta välja võistelda ja keegi ei tihanud muidu anda. ^^ 

Ja milline pikk järjekord, ja kui kiiresti see lahenes, esiti kartsin, et pean seal tubli 2h maha seisma, aga polnud midagi, porgand sissepääsus tõstis tuju ning kenad näitsikud pakkusid vahvlit ja musta teed ning meeleolu oli Taevaskojas. Milline Aura!! :P UWU 15 minutit -- ja juba poes, ning käru anti ka. <3 Kogu retk võttis kõigest 45 minutit!! Kujutad ette! X^D :P

Ja oli see alles käru! See pole mingi tavaline käru, vaid ergonoomiliste käepidemetega, mis eriti head, kui sa oled vanur või liikumispuudega. Ma olen selliseid käepidemeid kliinikumis näinud. Nii hea, et nõrgematele ka mõeldakse, või et tava käepideme peale oli pandud poe läbilõike plaan, et sa õige osakonna üles leiaksid, sest pahatihti pead sa neid asju taga ajama, kui Toots neid rosinaid saia sees. <3 <3 

Aga Jah, Paha Prisma ## Kes sul lubas niimoodi? Nüüd ma hakkangi Lidliga plaani pidama, ja sinu poole ma ei vaatagi enam, missest, et kunagi töötasin ma sinu juures turvamehena ja siis jäi sinust küll parem ja ontlikum mulje. Aga võta näpust, ju on piss sulle pähe löönud, et sa julgesid vastu Lidli avamist sellise madalalaubalise reklaamiga maha saada ### 

Skarabeuse turvateenistusega võis ka rahule jääda, kenasti riides ja värsked. Nüüd, kus ma olen nõudepesija ja mitte turvamees, kõlbab konkurenti kiita. Ja õige kah, väike firma tahab ka elada. Tubli Lidl, et neile võimaluse andis. Samuti koti täitjad, mis on hea komme Saksamaalt, mis kohalikele palju töökohti tõotab. Tulime siis nelja kotiga välja ja kokku kulutasime 46 Eurot!! 12 Eurot per kott, ja saime ikka kolmandiku hinna eest, ma rehkendan! V'äga viis pluss Lidl, anna hagu edasi niimoodi ja sul on suur tulevik Eestimaal, võibolla isegi sööd Maxima või Prisma turult välja, sest need on natuke laisaks läinud ja ei pea enam oma klinetuurist lugu. Ma omalt poolt ka teen taeva sinu kohalt lahti ja panen Prisma kohal kinni. Selliste reklaamide pärast ma peangi telekat vaadates nii palju reklaami vahele jätma, kartusest et tuleb järjekordne kõva sõna, mis mu vererõhku tõstab. Miks ei ole võimalik 147+ IQ inimestele ka mingi sünnis reklaam teha, et ma ei peaks iga kord oma piibli vastu järjekordse jorsi tühja kolu pilbasteks lööma, nagu Kalevipoeg Soome tuuslariga maid jagades -- ei ole veel serviti õppinud, nagu siil õpetas... :S 

Ah jaa, peaaegu unustasin --inimesed käitusid Eestlaste kohta ootamatult hästi. Kõik olid nii viisakad ja andsid teed, ehkki pood oli rahvast täis. <3 ^^X^D Minu parim ostlemis-kogemus senimaani, soovitan tuliselt! (Y) Kassapidaja käed käisid ka ringi nagu süstik kangastelgede vahel. Milline professionaalsus, ahh ^^ <3 :P OwO Päikest teile kõigile! 

3 comments:

  1. https://youtu.be/6dQyA_yXjU4 The Devil vaja end ikka õigesse meeleollu panna :P ^^ X^D

    ReplyDelete
  2. https://youtu.be/O57zwOcGkxE Left Hand Path Classics: When Satan Came To Town: The Rochdale False Satanic Abuse Case (English HQ) UWU

    ReplyDelete
  3. https://youtu.be/C3fy0RYpU8Q Jordan Peterson: Advice for Hyper-Intellectual People

    ReplyDelete