Tuesday, February 22, 2022

Kristjan Räst 17.05.82.11.50

Natal Chart

Siin on minu Astroloogiline kaart, neile keda sellised asjad huvitavad. Sõnn Tõusva märgiga Lõvis on sellepärast tähtis, et minu väikevend on sündinud Lõvi, mistõttu on arusaadav, miks me nii palju rivaalitseme, (Koer vs Siga punktis samuti) Tugevast tahtest ja laiskusest võib tõesti rääkida, ning kalduvusest dekadentsi ning enesenautlemisse; nostalgiasse ning melanhooliasse. kas just tolerantne, no ma ei tea, niikaua kui sa ei ole see uus traktor või punane lehviv rätik minu põllul... Kangekaelsus on mu peres tugev; püüdke ise kahe skorpioniga ja ühe lõviga läbi saada. Kunstid ja luule on tõesti minu asi. Päike X majas pidavat mind "käskude vastu võtmise" suhtes tegema vastumeelseks. Miski ei saa minu kohta olla rohkem vale, sest mulle meeldib järgida -- ma pean lihtsalt olema võimeline nägema, et see juht tõesti juhib ning omab "püha Üritust" mida ma olen nõus järgima; või ma hakkan tema tööd üle tegema ja kõvasti ussitama. Seetõttu ma ei nõustu soovitusega otsida kindlasti juhtivat rolli. Aga Juhi parem käsi, nagu ma olin noortepastori abivõi muu selline -- miks mitte. 49 Triuun Päikse ja Marsi vahel. Initsiatiivi näitan ma üles ainult, kui mõni mind huvitav teema üleval on, nagu mytoloogia; luule; religioon; Nietzsche; Kierkegaard jne. muidu ma olen väga letargiline ja eelistan mediteerida vaimsete väärtuste üle, kui siinsest elust osa võtta. Suured energia varud?! Kust otsast, pigem tundub mulle, et mul jääb energiast puudu -- vastupidi tavalisele arvamisele, luule kirjutamine on täiesti sundimatu tegevus, nagu Zen müstikud räägivad. Isegi füüsiliselt, kuna ma olen noores põlves passiivne suitsetaja olnud, on mu tervis pigem kehvapoolne, kui hea. Reaktsiooni kiirus on hea, kuigi see hakkab ka viimasel ajal langema. Ju on mu pidev mediteerimine süüdi X^D Ma ei soovi inimestega üldse võistelda, sest milleks mulle seda vaja on. Mulle meeldib tööline olla ja ma väitlen vaid moe pärast, mitte et mulle argumendi võitu vaja läheks. Mind huvitab rohkem Dragonballs Songoku filosoofia, kuidas oma opponendist parim välja tuua, mistõttu mu lemmik ajaviide on Male!! :P Ma võiksin nõrkemiseni malet mängida -- kahju et mu perekond ja kogudus seda kirge ei jaga. Ma ei võta vange ja ei hoia mängukaaslasi :$ :(( Minu arusaam ausast mängust on kogu ühk ruumist välja imeda ja kui sa pole just ägedam Tarvas, et oma turi vastu panna, siis sinust just palju järele ei jää. Kes on näinud Kuroko no basuke ja sealset hiiglast, siis ma olen sarnane kaitse ja ründemängija. Ma võin nõrgematel maletajatel kergesti eluisu röövida >////< mitte et see oleks taotluslik, kuid ma usun inimeste võimesse areneda ja mõõdan neid enese mõõdupuuga, mistõttu on mind pidevalt pidanud korrale kutsuma, kui ma siin seal endast noorematele liiga teen. :o Ma ei armasta mitte elu vaid Jeesust ning oma kinnisideed ühendada Kommunism Kristlus ja Nietzsche filosoofia!! ^^ Ma usun tahte transformatiivsesse jõudu, oma kogemuse tõttu risti all. Teistel inimestel võib olla erinev kogemus, kuid see ongi huvitav, kui erinevad elud teineteist mõjutavad ja täiustavad (Y) Kuigi mulle ei meeldi reegleid rikkuda, olen ma õppinud Piibli kaudu "hinge oma kätte võtma" sest tihtilugu ei ole reegli täitmine selle iva järgimine... asja iva on aga tähtsam, kui selle ajas kirgastunud vorm. Ma mitte ainult ei valitse oma soove ja tahtmisi; vaid ka oma hirme ja kannatusi. Ma püüan igat aspekti oma elus ja ümbruses valitseda, nii palju, kui see on inimlikult võimalik, mistõttu teeb see uutesse keskkondadesse sisenemise kuidagi rakseks. Näiteks ei saa ma seetõttu hästi Youtube'i videosid üles pandud, et minu maksimalismi nõudeid on raske järgida. Kõik peab olema ju täiuslik või mittemidagi. :o Ja mul on raske seedida sohi tegijaid, ehkki ma ise olen ka oma lapsepõlves ja elus palju sohki teinud. Nagu nõiakunsti kasutamine kristlasena. Siiamaani ei tea ma, miks Jumal mind elus hoiab. -63 Oppositsioon Uraani ja Päikese vahel. Mu identiteet on tõesti vaba. See on nagu Jokker või Taroki 22 kaart, mistõttu pole ka ime, et just Nietzsche "Nõnda kõneles Zarathustra" andis mulle viimase impulsi, et viimaks end ristida lasta. Sest kuidagi moodi suutsin ma enesele selle unikaalse seose leida, kuidas oma kõrb usuelu oaasiks muuta. Mul oh huvitav viis inimestega, nagu Professor Slughorn Harry Potteris, et ma kipun inimesi ja dialooge koguma, mis nagu ei tohiks minu vaadetega kokku minna. Kui seda ebameeldivat kogemust Eduar Lohse "Uue Testamendi Teoloogia" poleks olnud, kes teab, võib-olla ei oeks ma oma Teoloogia õpingutele vett peale tõmmanud, et Nietzsche eluloo sarnane olla. Tema ju ka pidi peaga vastu seina jooksma, ja esiti Teoloogiast Filosoofiasse ja siis Filoloogiasse minna. Õnneks mina ei pidanud nii kaua piinlema ja Nietzsche ning ka Kierkegaardi teosed tegid paljud asjad lihtsamaks. Ma tõesti ajan oma sõrad vastu, kui mulle midagi ei meeldi, mistõttu oli minu õpetamine nagu kaks eraldi inimest Nat. 1 või Nat. 20 Kui sa kohtusid hea Kristjaniga, siis sa võisid mind lausa ülivõrdes kiita, aga kui sa kohtusid halva Kristjaniga siis võis Tõnisson su parve põhja lasta, et sa tulid tema õue peale kaklema. Ma siiamaani mäletan, kuids ma ühe lähedase sugulase lapse, kes oli minust vanem, ja kes kippus nooremaid kiusama, nutma panin, sest ma andsin talle mõtte pähe, et tal ei ole ema. Sest juba siis ma tajusin tema ema vastumeelsust uusi lapsi saada ja soovi karjääri teha; samas kui ta mees väga tahtis lapsi saada. Nad on nüüd lahutatud. Ma saan selle poisiga hästi läbi ja ta on ka loomeinimene, ning ma näen teda väärilise konkurendina UWU Aga kui ma parasjagu kedagi nokin, nagu Walgekaaren, võib küll jääda mulje, et tegemist on isikliku vihavaenuga. Mina ei küsitle traditsiooni vaid selle rakendust. Suur vahe! Kui traditsioon saaks oma iva õigesti rakendama, ei oleks mul temaga mingit kana kitkuda... :o Ma olen tahumatu, või nagu kõnekäänd ütleb: "Mats alati on tubli mees - ei kummarda ta saksa ees!" Miks ei võinud ma tubli Eesti nime saada, nagu Madis; Margus (Mu venna nimi) Mats; Mihkel... Milleks mulle Kristjan?! Olen ma siis Rootsi kuningakojas sündinud ja ons mu nime taga Rooma numeraal? Milleks mulle sellised narri kuljused?? Ei saa mitte aru. :o Väga närviine ja kaitsev vastab tõele. Töökohtade hoidmine ei ole mitte raske, et ma närviline olen, vaid et ma ära vajun ja unistama kipun, sest mul oli juba lapsena komme ära käia-- ning vaimsed praktikad on seda pigemini võimendanud. :(( Kui ma suudaksin seda rohkem kontrollida, siis poleks mul midagi sellise rutiinse töö vastu, kui see on vähemasti 12 tundi päevas. Kuidas sa muidu ühiskonnale tagasi annad? Graafiku võib ka määrata mu ülemus, kui ma tema üritust jagan, siis kummardan ma põrmu tema jalge all ning pesen ta tööliste käed; jalad jne. puhtaks. Küsimus on alati toimivas hierarhias. Ma tahan järgida ja mitte juhtida. 


Inspiratsioon või pauk on mul kõva küll. X^D Ja mul on tõesti enese motiveerimisega probleeme, et leida see ühine üritus üles Kindlasti ära ürita minu nähes maski kanda, või ma kisun su jala otsast ja peksan su verbaalselt auti nagu Quan Chi Mortal Combatis jalgu eemaldab Või Rath Ben 10; Grey Fullbuster/Natsu Dragneel Fairy tail jne. Kui ma leian, et mu moraalinormid on rikutud, siis ma kindlasti annan sellest tunda... X^D Ja mõnikord tõmban ma endale ka vee peale... :(( Josemite Sam vihastumas pole eriti äge. :o Kuu Kalades Süüdi! Nüüd sa räägid õiget juttu. OwO Kuu VIII Läheb soojemaks. Võib nõustuda. (Y) -17 Kvadraat Kuu ja Merkuuri vahel. Konflikt Pea ja südame vahel on hea kokkuvõte. Kui see minu moraali norme ei rikuk, võiksin ma Kaval-Ants või Rehepapp olla, ning Eskimodele Jäätist või Beduiinidele Liiva müüa (Tegelikult randade ja saarte rajamiseks läheb neid vaja, nii et hea mõte X^D) Seetõttu ma võtsingi endale nimeks Walgekaaren, mida tavaliselt nais-šamaanid kannavad, et ma olen tavaelust eraldatud ja metsa poole, otsides oma Nangijaalat, nagu Llindgren seda nimetas. 33 Triuun Kuu ja Jupiteriga. Harmoonia Jah, "Õnn" ei. Ma olen kohutav õnnemängudes ja ma suudan alati inimestes halvima külje enne välja peilida. Paljud minu mentorid, on nagu valgusvihus ära sulanud, kui nende luukered kapist välja tulid, mis ei ole just meeldiv kogemus. :(( :$ :o  Huumor ja Naer on Jumalate Keel minu meelest ^^ Kui sa suudaksid mu Eestlaslikku huumorit üle elada, on minuga sõbrunemmine juba käki tegu... Kui. :o Mul on allergia inimeste vastu, kel puudub kujutlusmeel ja huumorisoon ja kes Stalini kombel kipuvad teisi maha tõmbama, sest nad kauplesid liiga palju -- või kuias seda Kommunismis nüüd täpsemalt nimetati... :o Selleks peab jälle tugev dialoogi ja kuulamise võime olema. millega Kommunistid tavaliselt just ei hiilga. :(( Selline Astroloogilise kaardi lugemine on väga värskendav kogemus, soovitan teistelegi niimoodi proovida ja vaadata, mis sõela peale jääb -- niikaua kui liiga tõsiselt ei võta. ^^ :P Merkuur Kaksikutes. Ma olen nagu see Kõigi Ametite Jaagup.  Siin on Jälle Jokkerist ja Üleinimesest juttu. Merkuur XI. Palju sõpru?! Kus kohas. Pigem palju tuttavaid, kellega sõbrustada. Kui ma nende kallal nokkimisega pole neid veel suutnud võõrandada. :(( :o Slughorn! 305 Sekstiil Merkuuri ja Veenuse vahel. Lihtsalt loe Nietzsche "Rõõmus Teadus" ja kõik on kokku võetud. 184 Triuun Merkuuri ja Saturni vahel. Minul pole üldse organisatsiooni või korrastatust. Kui poleks mu ema, oleks mu tuba seapesa, sest mulle tuleb korda koguaeg jälle meelde tuletada. Ma olen Kass, kes kõnnib omapead. 225 Sekstiil Merkuuri ja Ascendandi vahel. mõttevahetus kiire. Olgu. Veenus Jääras. >/////< Mea Gulpa Veenus IX. Põhimõtteliselt... võib nõustuda. -158 Opositsioon Veenuse ja Saturni vahel. Tsundere >/////< ära nüüd üle pinguta. 46 Triuun Veenuse ja Ascendandi vahel. 78 Conjunctsioon Venus ja Kesktaevas. Ma tahaksin teist arvamust selle kohta. :o Marss Kaaludes. Ei suuda rohkem nõustuda UWU Marss III. John Wick Selge pilt. (Y) X^D 67 Sekstiil Marsi ja Uraani vahel. Innovaator? Pigem Transformaator! X^D -18 Kvadraat Marsi ja Neptuuni vahel. See ontäiesti mina OWO -11 Kvadraat Marsi ja Lilithi vahel. Vihurimäe. Selge pilt :(( Jupiter Scorpionis (Ja mu Vanaisa ja mu Ema) Olen ka seda tervendavat effekti täheldanud. Seetõttu ma palvetamisega ning ülesehitamisega tegelengi. Teiste motiveerimine ehitab ka mind ülesse! ^^ (Y) :P Jupiter IV. Nagu Tyriel Diablo 3... :o 45 Conjunktsioon jupiteri ja Pluuto vahel. Organiseerija? Delegeerija!! Saturn Kaaludes. UWU 


Saturn III. See jutt on õigem, kui see eelnev palju sõpru jutt. 42 Conjunctioon Saturni ja Pluuto vahel. Tööline <3 75 Sekstiil Saturni ja Ascendadni vahel. Pole päris Tõsi. Mulle meeldib olla noorematega ja nende vanematega, kellel on sisemine laps elus!! -56 Oppositsioon Saturni ja Kesktaevaga. Jah. Raskused tööl. Sest unistan. :o Uraan Amburis. OwO Uraan IV Kui see on Taevalik bürokraatia ja Kord siis... Neptuun Amburis. OwO Neptuun V. >////< Luulega?!? 39 Sekstiil Neptuuni ja Pluuto vahel. :P (Y) Õige. 77. Conjunktsioon Neptuuni ja Lilithi vahel. Jumala armastus vast. :o 5 Triuun Neptuuni ja Kesktaevaga. UWU Pluto Kaaludes. :P 14 Sekstiil Pluto ja Lilithi vahel. Minu kaksikelu on reaalsuse ja vaimumaailma vahel X^D -11 Pluto ja Kesktaeva Oppositsioon. Deja Vu. Ma vist tunnistasin seda müni aeg tagasi....^^ :$ Lilith Amburis. Minu uudishimu on teinud mu lausa iidseks >/////< põhja täht Vähis. Ei saa päris nõustuda :o põhja Täht XI. Meeskonna mängija. Jah Tõesti (Y) jne. Majade jutt ei pidanud niipalju paika. Ikka see tendents edu suunas jättes kiiksud välja. Selles suhtes tuleb ette vaadata, kui Atroloogiaga tegelda. Edu tänase päeva energiate püüdmisel. (Y)

4 comments:

  1. https://youtu.be/m3QMnxy2Grk SABATON - Smoking Snakes (Official Lyric Video)

    ReplyDelete
  2. https://youtu.be/LhqN8WrgxGE Philosophy To Rewire Your Brain For Resilience

    ReplyDelete
  3. For those, who want to go in depth. Here is my Familys data, to see their charts.
    Scorpio 30th Oct. 1932 Grandfather Water Monkey
    Aries 10th Apr. 1938 Grandmother Earth Tiger
    Scorpio 20th Nov. 1962 Beloved Mother Water Tiger
    Taurus 17th May 1982 Me Myself and I Water Dog
    Leo 08th August 83 My Little Brother Water Pig
    Cancer 24th June 1959 Step-Father Earth Pig
    Cancer 30th June 1964 Oncle Wood Dragon

    ReplyDelete