Sunday, February 20, 2022

Kristlane, ära tuku!

 Jah, ma saan Ise ka aru sellest lõikavast irooniast, mis Walgekaarnal on rääkida tukkumisest, kui ma kogu aeg töö juures unistan, saates mind pidevalt pahandusse X^D :$  >/////< Alles hiljuti avastasin ma, et olen enda õnnetuseks olnud KUS raamatukogule kolm raamatut võlgu! Ja 2011 aastast saati on nad mind meilitsi pommitanud -- ja ei võta mees vedu, sest elevant on liini peal :(( Oli ju mul kodus remont ja kõik raamatud lendasid garaaži -- mõned raamatud ma saatsin ka Lõunakeskusesse, sinna raamatu letti, kus 1:1 sai kommunistlikult raamatuid vahetada ^^ Ma tõenäoliselt kaotasin ühe laenatud raamatu niimoodi ära... Mea Gulpa TwT ma siis ostsin uue eksemplari ja lisasin koos tšekiga teiste juurde. Nii et ole mureta KUS raamatukogu, raamatud on sinu poole teel: 

1. "Christ in Poetry -- An Anthology" Clark Thomas Curtis 1962 

2. "The Heart of Man -- Is Genius for Good and Evil" Erich Fromm 1964

3. "Saad kõik millest loobud" Hellsten Tommy 2005 (Asendatud* Tšekk kaasas) 

Lisasin ka mõned teised raamatud, hea tahte avalduseks. Kui peaks veel midagi olema, siis ma olen juba Raamatukogu koolituse oma õpingute raames läbinud, et kui mul järgmine puhkus tuleb, siis võtke minuga ühendust ja räägime läbi. Mulle meeldib raamatute lõhn ja -kaste kanda ^^ UWU Selles tunnen ma end nagu Hermione Granger >/////< Nii et nüüd, kus see tukkumine sai lahendatud, läheme jutluse juurde, sest ma sain jälle ristiinimesena koguduse elust osa võtta ja ei pidanudki Walgekaarnana metsa poole olema... OwO

Laulud olid raamatust "Vaimulikud laulud" 3; 10; 11; 28; 368! 288!! Heli oli lindilt. Jumal teab et see 37 liikmeline Tartu Annelinna Kogudus või TAnK nagu mina teda hellitavalt kutsun, väärib ühte klaverimängijat. Ma saan aru, et see on meie enda südame kõrkuse süü -- paljuski Minu süü, kuna mina olin Noorte Pastori abi, kui tema oli eelmine Klaverimängija. Ja selle ussitamise pärast ja minu nõidumiste pärast, mis ma siis kristliku noorena tegin, said paljud suhted Klaverimängija; erinevate usumeeste vahel ära rikutud. Ja see MBTI test pidi ka musta kassina meie vahelt läbi jooksma TwT Aga nüüd võiks ju Jumal halastada, ja neile ühe saata, kes alaliselt kohal käib. Palka neil maksta ei ole -- õieti ei kogugi see kogudus kümnist, sest nende 10% on kohal vaid 1.5%!! ja rikkamad liikmed -- kelle hulka kuulus ka klaverimängija -- pidid tuld kustutama, kui lihtliikmed nende turjal liugu lasid, nagu Kaval-Ants kuuse otsas, mida Vanapagan lohistab ja Issanda müristamise eest pakku püüab joosta... Selline oli minu kogudus, ja ma pole enam ammu erinevatel põhjustel -- suuresti minu keevaline veri ja loll suu, mis liiga kiiresti lahti käib ja nagu D'Artagnan Kolm musketäri samal päeval duellile kutsub. :$ :(( >////< TwT See on alati mul ristiks kaelas olnud... :o

Palve teenistuse alustuseks oli Jh1:1-8 ja tunnistaja tunnistas hästi. Läks hinge OwO ^^ <3 Tehti ka nali, valguse kohta, sest ma olin nii nüri olnud ja oma suurest uhkusest püüdnud pimedas ruumis kirjutada, selmet ise toolilt tõusta ja lülitit vajutada X^D Mis sa teed, kui mõistus tukub :(( :$ Nii palju toredaid mõtteid peas... >///<

Jutlust andis Üllas Linder (Külaline) Lk 9:28-36 "Jeesus Kolme jüngriga Palvetamas -- Ja Apostlid Tukkusid!!" 

Ma ei hakka siin jutlust ümber jutustama, ehkki mulle meeldib teiste jutluseid lahti lammutada nagu Gordon Ramsey teeb toiduga, kahjuks hirmutab see enamusel inimestel junni külmaks, kui piltlikult öeldes Arnold Shwartzenegger Terminaatorina su juurde tuleb ja ütleb mitu viga sul jutluses oli ja kuidas oleks saanud parembini :(( >///< <3 Seepärast kristlased ei saagi minuga eriti... Noh Jah UWU 

Aga kuna see raamatu asi sai lahendatud, siis kuidagi oli mul nii palju kergem seal koguduses õitseda ja ilutseda. Isegi laulud läksid paremini, kui tavaliselt. Ma ei mäletagi, millal ma viimati sain nii suust ja südamest Jumalale laulda, ning Vaimus olles oma ülemõtlemise unustada ja lihtsalt laulu sõnumi kiirgamise peale keskenduda. Sest kõik need valitud laulud -- ehkki kogudus ei teadnud, et ma tulen, mulle meeldib neid üllatada, nagu kass, kes kõnnib omapead -- tihtilugu ei tea ma isegi, kuhu vaim mind järgmine hetk tõmbab... :$ >//////< OwO

Jutt käis sellest, kuidas Jeesus rääkis Kahe Ingliga, keda Üllas ei teadnud (Tõenäoliselt Eelija ning Jesaja; kuid heaküll, ma ei hakanud talle ütlema, liiga hea õhkkond oli, ei saanud seda rikkuda.) Ja kuidas Apostlid olid suurest aust ja õnnest, et võisid olla need kolm meest. Peetrus ja Boanerges!! Messia siseringis. Enne seda lugu oli ju Jeesus Dekapolisest ära pagendatud, et ta oli Leegioni sigu ära hukanud, et kas siis ühte või kahte meest seestumisest päästa, olenevalt mis kirjakohast vaadata. Sest erinevad Evangeeliumid kujutavad neid lugusid erinevalt. :P 

Tõele Au andes, ma pole kunagi seda Üllas Linderit sallinud, sest ta tundus mulle nagu Reformi Erakondlane, ehkki ma temalt eneselt kunagi ei küsinud, siis ma veidi häbenesin teda lapselikult, kui ma teoloogiat õppisin. Aga kui ta täna seal kantslis seisis, nii alandlik ja ideaalne jutlustaja, siis ma nägin seost tema ja Kristuse vahel. Milline Mees! ^^ Nüüd minu silmad ka nägid Kristlast mitte Karjeristist Poliitikut!! >/////< <3 UWU 

Ühesõnaga, Apostlitel oli palju muljetada, kui nad nii öelda "Ärkasid" üks põhjuseid, miks ma neid valgustunuid nii vihkan, sest see meenutab mulle enda tukkumist ja Apostlite tukkumisi -- ah jaa See Getsemani tukkumine oli ju ka, kui nad pühade roogadest ja veinist olid rammestunud ja nagu Preester Eeli raskemeelseks jäänud, ning ei suutnud Jeesuse tunnistust, mis oli nagu Seaduselaeka kaotamine ja oma poegade surmast kuulmine ühes Iisraeli häbistava kaotusega lahingus. Aga siin ma juba mediteerin hea jutluse üle ... ^^ 

See jutlus ja teenistus oli jälle rubriigist Walgekaaren Vip Loožis Eriti kui mu nimi on Kristjan Räst(ik) siis inglise keelde tõlkides võib tõesti saada nalja Vip(Er) Ma olen selle seose pärast kogu aeg põdenud ehkki see on mu omas peas, sest keegi pole julenud mulle niimoodi öelda. Seetõttu ma nimetangi ennast Walgekaaren, et mu nime raskus mind ära ei lömastaks, et ma ei tunne alati Kristuse sarnasust, mida ma Albi Müstikuna püüdlen, endas ära... :(( (Alp -- Keegi, kes on enese meelest tark, ja situb teiste töö oma targutamisega ära; Nagu Jar Jar Binks nö. Germaani mütoloogias päkapikk, kes istub öösel su rinnul ja tema ila, mis sinu peale tilgub põhjustabki sulle luupainajaid unenägusid ja surve tunnet kopsudes.) 

 Aga sellel teenistusel suutsin isegi Mina tunda, et olen Taevas teretulnud. Ma olen tahtnud alati mõnes väikeses koguduses teenida ja kuri Hostiaar olla, kes inimesi halva käitumise korral välja viskab, ning lauluraamatuid kätte annab, kandes laule ise oma häälega ja juhatades Inimesi omale kohale, ning hoides saali korras. Sest mulle on ju seda häälekest antud ja ma olengi lihttööline X^D Kui ma vaid sellest ülemõtlemisest üle saaksin :(( Ka teile võib tulla selline ilmutus, kus Jeesus palvetab oma Missiooni pärast kahe ingliga mäe otsas -- aga sina tukkusid. Ära siis ole nii Alp, nagu mõni kristlane, et ütled end aru saavat ja nägevat, muidu vanajumal kehitab õlgu ja kõnnib edasi, ning ei seletagi, mida see Ilmutus tähendas... Ja sina ei saagi Jumalat teenida, ehkki palves laotasid oma hinge välja, et Jumal läkita mind välja kaua võib!!  Tee siis silmad lahti ja Näe, mida võid kohe oma enda nina all ära teha!! ^^ Olge Terved ja jäägu Jumala Rahu Teie Üle <3 UWU 

2 comments:

  1. https://youtu.be/ndFtfqpg_9Q Eminem - Overdrive (feat. Tech N9ne) (2022) Love you, daddy <3 UWU

    ReplyDelete
  2. https://youtu.be/SyuHO-vUWbk 2Pac, Eminem & Hopsin - I Miss You (2020) Word! <3 You're a Leap of Faith like the Hankerchief of Japha being raised down from the Heavens! ^^ God Damn, never change!! <3 UWU
    You can always raise my Hell, I see your Hell and raise you a Heaven and put a Mantle of Eliyah on top of it!! Have at thee :P

    ReplyDelete