Thursday, February 24, 2022

"Ment" S1 Ep. 11,12

 Nonii nägin siis selle kulminatsiooni ära. Nii hea on näha, et see ametnikust naine omab ikka hinge ja mitte ainult karjääri himu. ^^ Peategelast oli kahju vaadata, kuidas tema naine tema kallal võtab, et tema mees on Politseinik!! Oleks vaid selliseid rohkem... Ühesõnaga. Ametnik saadi kätte ja mingit kanibali polnud -- vaid organi äri. Tagantjärele vaadates loogiine asjade käik. Samuti meeldis mulle see stseen isast, kes ei või oma last näha ja saab perverdi süüdistuse, sest naine maksab kätte -- nii tavaline sotsiaalkriitiline nüanss. Ei ilgutud kummagi poole kallal ega lastud millestki läbi sõrmede või üle. Samuti tagasiulatuvalt, kuidas see "kanibal" kinni võeti. Ja kuidas see uss paika pandi! UWU See pensile mineku lugu oli nagu piiblist võetud, äraspidine Kadunud Poja kojutulek -- ainult et solvujaks ei ole mitte töökas poeg, vaid see, kes litsi lööb. X^D See viis kuidas "Ment" konflikti lahendas, kui Uss sõna otseses mõttes kõikidel tema nuppudel korraga klõbistas, nagu mingi häkker Neo -- selline elu turvameestel; valvuritel; politseil ja tuletõrjel ongi -- ilma naljata. Mõnikord nuta või patja, sest inimesele endale molli anda ei saa, ehkki küsib mehe eest. Väga professionaalselt lahendarud vee viskamine kubeme piirkonda, vihjates "ära tee püksi" ja "Ära kuse minu peale!" kõnekäändudele. Ma ei ole kindel, et mul niipalju külma närvi oleks jätkunud, kuid see stseen peaks olema küll õppemateriali hulgas, kui veel ei ole. :P 

Või see, kuidas "Ment" õpetas Hans-Kristjanit tüdrukutega rääkima, et ta saaks seda paksu iludust välja kutsuda. Ja tal on isegi taustapilt südamega enda ja tüdruku -- ohhh >//////< Nii romantiline. Nad tüesti sobivad kokku, ma loodan, sest ma ei tea ette, ja pole seda lõpuni vaadanud. Turvamehena põen ma vaadata seriaale, mis mu tööle liiga lähedale tulevad, sest ma kardan Eestlastele nii omast ilkumist ja ära panemist. Aga praegust on see puha kuld ja motvatsiooni pomm. Ma vaatan seda seriaali hommikuti, et tööl rohkem läheks ^^ UWU Selline energia laks OwO Üks kriitika nool siiski on, ma nägin et te panite selle Relika Solinovskaja oma kehakaalu pärast muretsema ja toitu ära viskama, et siis pigemini tomatit süüa. Mul pole midagi selle juurvilja vastu, kuid kui te selle iluduse nüüd miskiks veganiks teete, siis tuleb küll Püha Sõda... :(( :o Enam parem ei saa see eit välja näha. Ma täiesti sebiksin Tema ära, kuid mul on sama probleem nagu Hans-Kristjanil... :S :$ >/////< Kuidas sa lähened nii töökale naisele?! Nii hea oli, et Relika ei vadanud Hans-Kristjanile ülalt alla, nagu ma tihti olen pidanud oma noorpõlves taluma, et tüdrukud üldse ei näe mind pandavana. Sellepärast et mind huvitavad pehmed ja mitte rasked teemad. Kultuur ja mitte majandus. Põhiliselt see kriitika, mis on Mendi ja tema naise vahele kirjutatud. Nii hea et see endine Peamees selle tüli ka ära lahendas. Kahju et see päriselt pole juhtunud. ^^ Ma leian, et kes iganes selle stsenaariumi kirjutamsiega tegeleb, peeaks tõsiselt kaaluma teoloogiat õppima minna; sest kes teab, äkki siin peitub järgmine Ain Kalmus ehk Uku Masing. Siiamaani ma pole midagi ekstreemselt laiduväärset, peale selle tervisliku toitumise, siit leidnud. Ma ise ka üritasin oma luidra välimusega kristlikku paastu kogeda. Ei olnud üldse nii armas, tegi vaid tigedaks ja ajas perega tülli, sest lihahimu oli näkku ja verre kirjutatud. Mis teha, kui oled Hunt ja vaatad metsa poole, ning ei leia seda pudulojust endas ülesse, keda kõikjalt uksest aknast püütakse pähe määrida. Lõpus topiti mulle igale poole seda rasva sisse, et ma end surnuks ei näljutaks, nagu Baelor Targaryen. Ma olen oma emale ja vanaemale siiamaani tänulik, et nad ei lasnud mind ära pöörata. Paast ja taimetoit ei ole kõigile. Mõnel sõidab katus täitsa ära, ega ma muu paha pärast vastu ei olegi, et see Relika oma kaalu on jälgima hakanud. Aga nad tõesti võiksid Hans-Kristjaniga. Ma loodan et nad abielluvad "Mendi" süžees. UWU Jõudu ja Jaksu siis ning Teravat Meelt ja Jätkuvat Huumorisoont nii näitlejatele; Stsenaristidele kui ka kaamerameestele ja valgustajatele. Igatahes! <3 ^^ UWU 

1 comment:

  1. https://youtu.be/-5tfadddgoY Do Not Love Half Lovers – Khalil Gibran (Powerful Life Poetry)

    ReplyDelete