Friday, February 18, 2022

Ment ja Hans-Kristjan

 Olles vaadanud S1 Ep 9 ja 10 sain ma parema pildi, et kommentaarida. Jah, see paks tibi tõesti on tegija! >/////< (Y) Eriti sellepärast, kuidas ta naerdes selle BDSM mehe eest ära jooksis ja hiljem tollele lesbarile kõrvakiilu andis. Sest mis seal probleemiks on. Kui sa oled juba "ei" kätte saanud, siis võiks nagu aru saada. Vaikimisi on normiks, et esimesel kohtingul ei üllatata oma kaaslast päris sellise kalduvusega. Tõeline allaheitlik mees, enne küsib luba ja kuulab maad, kas sulle meeldib, kui sellises kostüümis kohtingu ära situb. Seetõttu ma kiitsin ka seda episoodi oma luuletuses nii ülivõrdes. Ja OMG tüdruk -- sulle meeldivad burksid ja Kohukesed? OwO Nii minu moodi. Ma tahaksin puhtalt selle pärast sind kohtama kutsuda. Paksud tüdrukud ruulivad, mitte nagu see meestevihkaja kiskja, kes tegi naistest akti fotosid ja oli liiga pealetükkiv. Teda vaadates tuli mulle meelde, kuidas ma olin Ajaloo klassis hüüdnimega "Buchenwaldi Põgenik" et mul ribid välja paistsid ja mu ainevahetus nii kiire oli. Tõenäoliselt räägiti mu Ema taga, et ma selline välja nägin, kuigi mul oli kolm korralikku einet päevas... :(( See Feminist nägi samuti liiga ülepingutatud ja väljavenitatud välja. Sobis hästi selle Kulbi kangelasega  Hästi valitud näitlejad.ning teravmeelne huumor, naersin ennast ribadeks. Mis ma oskan öelda... ^^ 

Aga põhiliselt tahtsin ma tunnustada Hans-Kritjani rolli, mis läheb minu pihta, sest ma olen ka sassis juustega ja nagu kusagil mujal. Nii hea on näha sellist meest andmas grupile oma panuse, ja kuidas ussitamine teda morjendab. Sest see ongi politsei ja turvatöö kõige suurem kitsaskoht. Või see, kuidas nad lõpuks ära leppisid. Väga viis! Ma tavaliselt ei taha seriaale kiita, kui siis moka otsast, Eestlase komme. Aga siin on head tööd tehtud. Soovitan soojalt. <3 UWU 

No comments:

Post a Comment