Friday, February 18, 2022

Kuu ja Walgekaaren

 Mulle on alati meeldinud Kuu. Olles sündinud 17.05.82;11.50 Taroki 18 kaart on tänasel kuupäeval väga tugev UWU Ma tunnen nagu Gaara, kes oma varju kombitsaid välja sirutas, kui see sidemetes võistleja teda üllatada püüdis, kuid ise sai üllatatud. ^^ Mulle ei meeldi juhtida, vaid saada juhitud. Olla see, kes võtab kuju ja annab mõtte edasi. Kui palju kordi olen ma tahtnud Inimesi aidata, kuid nemad pole tahtnud. Inspireerimine ja ergastamine on mulle hingelähedased. Ma olen rõõmus, kui saan kellegi mõtte loogilise lõpuni viia ja teda juhendada. :P Kui vaid inimesed kasutaksid mind, kui pliiatsit, milliseid teoseid nad võiksid teha. praegust ma otsin head astroloogi/numeroloogi, kes oskaks minust rääkida, nii Hiina kui Lääne kalendri järgi... terve päev on olnud nagu Jumala kätel kantud <3 ^^ UWU

1 comment: