Sunday, November 20, 2022

Minu Väärtus II

 (Inspireeritud sõrmuse valmist Tolkien) 

Minu Väärtus -- see omal teel, kõnnib riukalt koidu eel; 

Minu Tahe salalik -- Saadik tulles saatuslik! 

Mida toob meel omal teel; palju mõtteid mõlgub veel; 

väravas kõik seletab, mäletab ja sallib reel... 

Minu Väärtus -- Tulekeel! Siis kui ilm on Paatoslik; 

vabadus ja vastutus; Tõde -- Õigus, parisnik. 

Kes su hobu, kes su vend, kes on Elevant või Beel!! 


Minu Väärtus -- vaenlane, salvab lootust Pärjale; 

Riiukukeks õiglasel, tujurikkeks Ausale... 

Mida toob kihk võõralt maalt, rohi rohim Märjale; 

Rohirimi-näljane, tihti eksib Praaga-Härjale. 

Tillist tõmbes; ninast veetud -- palgid silmis kiusame; 

endi omis küljes heitu -- kuradit me siuname!! 

Ainult see võib minna Thule', kes au andnud Pärijale. 


Minu Väärtus -- kohtlane, Puulane ja Tohtlane; 

siis ,kui Kaval-Antsul plaan, teha maast Arkadia!! 

Rehepapp, Äi tule appi, vae nüüd hõbe; tinaks vene: 

Tahe karjus ennast kappi, tapis kommunist paganale! 

Mardus meius, kihla neimas, mõisad vaeti ärkli neidus... 

Nõid, see ristitud sai seina, abielu ikka leinab Tarka tea!! 

Meelespea põldudel huulde, hambus suuvooder Pohlake. 

No comments:

Post a Comment